mandag 31. mars 2008

LONDON CALLING



JEG PAKKER DET PENT INN I NOEN SETNINGER...

- Stooor "her føler jeg meg hjemme"-følelse
- VIP-behandling på Topshop. Stikkord: wiiiin!
- GUD var med oss h-e-l-e turen. Til og med når vi glemte å be, ordna han opp for oss. Han har virkelig peiling på seiling!
- Hillsong = FANtastisk!
- Tur i park og by -aaaaa, magic!
- latter
- støle bein
- kfuk-hjemmet.
- Daniel
- Bra folk som jeg reiste med!!

...og...
- (aaa)altfor mye shopping! En liten smakebit:







...OG KNYTTER IGJEN SILKEBÅNDET RUNDT BOKSEN, SLIK AT INGEN AV DE GODE MINNENE FALLER UT!

9 kommentarer:

silje sa...

FINE sko! (og resten og då)

Anonym sa...

Or see here

Arnhild sa...

Ja, fine sko!! Når var du i London egentlig? :)

Tagholdt sa...

Må si meg så enig så enig! :) Hillsong ble virkelig krona på verket for min del! Virkelig FANtastisk å få være der! :D Nå fikk jo ikke du oppleve Zavvi, men det var også like fantastisk som alltid! CDer, DVDer og instrumenter i 4 giga etasjer! :D

Gunhild Marie sa...

for ein utruleg fin jakke! AKKURAT sånn har eg lyst på! kor kjøpte du den? og søte sko.

Anonym sa...

hva skjedde med: "tror faktisk at jeg ikke skal shoppe så mye i london, men heller kjøpe meg nye briller"???

Anonym sa...

å, London hørtes utrolig bra ut
:-D

kari! sa...

Silje: Ja, er de ikke fine? En liten hemmelighet: mine er rosa. Fant bare ikke et sånt bilde. Men de er like, bare i rosa.

Kijar: sorry mac, frister fint lite å se der.

Arnhild: Var der nå i helgen:) Neste gang ærru med. Ellerventnålitt! Neste gang ER du jo med -Spania, anyone??

Simon: hehe.. jeg vet! Men hadde jeg gått inn i den butikken -så hadde jeg kjøpt med meg alle sesongene til tree Hill, altfor mange cd`r og.. nei, det hadde ikke gått;)

Gunhild: Den SÅ fine jakka mi (som er øøørlitegranne for trang over armene, men som var SÅ fin -så jeg måtte ha den) er kjøpt på O Store Topshop!!

Janne: Brillene skal bli kjøpt, men blir som en aldri så liten bonus;)

Anne Helene: Det ER så utrolig bra!!:)

Anonym sa...

mod files to acceptable videos by most media player including i - Phone,
i - Pod, Apple TV, PSP, Zune, Blackberry,
Creative Zen, etc with no quality loss. There are Blu-ray
home theater systems which have the capability to stream Netflix, Pandora,
You - Tube, or other media applications, Apple TV and Roku XD is technology that basically gives you the
option to not have to pay for a Blu-ray player. The phone is
allied with the some advanced sensors such as three-axis gyro, accelerometer,
proximity sensor and ambient light sensor.

My web site - apple tv review