søndag 21. august 2011


Elsk. Eeeeelsk!

Finn.no er en himla deilig
side for studenter som har
_litt_ stram økonomi

(les: Kari Eklund)

og det beste av alt er
"gi bort"-sidene. Ah, for
et KONSEPT.

Og idag kom DENNE
lekkerbisken opp. Jeg elsker,
elsker, elsker sånne stoler.
Man forsvinner ned i en mykhet
og godhet og herlighet av en stol
når man setter seg ned.

Og det beste av alt var at
man måtte hente den i
Loddefjord. Bare på andre
siden av landet.

Det gikk så langt at jeg
planla å låne en bil
og hente den. Den SKREIK
etter meg.

Men når Åse (som er Å SÅ dum
som gir fra seg den her) sier
at det "allerede er noen
på vei for å hente den, beklager",
så innså jeg, og den
hjemkomne fornuften, at

nei... tiden var rett og slett
ikke inne for at jeg skulle
få den her stolen.

Men neste gang SKAL
jeg kapre den.

Om jeg så må til Mo i Rana.

Ingen kommentarer: