tirsdag 23. august 2011



DE GAMLE ER ELDST!



Noen dager har man behov for et skifte av fokus.
Fokusere på andre ting og få nye tanker og ting
inn i tankerekkene. Idag var en slik dag.

Og på jobb stilte en av beboerne velvillig opp.

Beboer: (som tar seg bryet med å se sjokkert ut)
neheeei, så bustete du er på håret. Hoff a meg.

Kari: Hehe. Er det så ille?


(her NYTER jeg at samtlige beboere sitter med åpne
munner og ører, beinklare for fortsettelsen)

Beboer: Åja!

(så grøsser a nedover ryggen for riktig å understreke hvor
bustete jeg er på håret).

-Du er VELDIG stygg. Du skulle
få lånt en kam av meg.

og.SÅ.redder hu seg FANTASTISK godt inn:

-Jeg vil jo bare at du skal være så søt og pen
som du er til vanlig.

For.så.å.rive det ned i gjen:

For idag...
nei, idag var du veldig bustete.


Ingen kommentarer: