lørdag 13. august 2011


beskrivelse av bloggen!


Hva skriver man i en slik kolonne?
Når man skal beskrive sin egen blogg.
Holder det at man ramser opp
det man tenker på? Som skole, hobby
og fritid? Eller skal man skrive at man
er ei jente som etterhvert skal
undervise på videregående, som har
trekløveren Jesus, Gud og Den Hellige
Ånd som favoritt, og at sjokolade
kommer mistenkelig lett på min vei?
Og at reising kommer LANGT opp
på min personlige Topp10, kanskje?
Jeg kan ymte frempå at kommentarer
på bloggpostene alltid er fint.

På andre blogger har jeg sett at
eieren har skrevet navn, alder og
bo-sted. Og vært fornøyd med det.

Men holder det for meg?

Skal jeg ikke si at jeg elsker
fiskeboller i hvit saus?
Eller at jeg drømmer om å hoppe i
fallskjerm?

Nei, ikke vet jeg.

Jeg kan nevne at jeg elsker å fyre i peis.
Hvilken som helst peis, bare at
man får den her "koselig med peis"-
stemningen.

Men. Så var det dette med at dette
ikke må bli for langt. Det handler om å
gi seg på topp.
Så jeg gjør det nå, jeg.

Gir meg på topp, og sier at denne
bloggen handler om viktige øyeblikk.
Og det kan jo være alt mulig. Ny jobb, venner,
latter, familie, forelskelse, troa, fremtid,
fortid, mimring og grøss og gru
og hipp hurra for selvironi!

Jeg heter Kari Eklund og er

glad

for at du er innom siden min.