søndag 5. juni 2011


F Ø L E L S E R T I L F O L K E T !

jeg er litt sliten om dagen

(iiikke at hjemmeeksamen får frem
det verste i meg, altså) -så det skal ikke så mye til før følelsene
får fe-ritt spillerom.

Men igår tok det liksom kaka.

Jeg kjørte gjennom sentrum, og så ser jeg et syklende par. I klassen
"vetdu, Rita, nå har vi blitt litt tjukke. Skal vi gå litt ned i vekt?", og
som sammen hjelper hverandre til å klare treningsøktene.

Så sykla de der, ved siden av hverandre.
Og så DYTTA liksom mannen
henne opp, for hu hadde null (zero-zipp) krefter igjen.
Han kunne like gjerne fisi ut glitterluft,
for det her synet var like fint.

åherlighet. For et fantastisk syn! Jeg hadde lyst til å skriike ut:

"VERDEN TRENGER FLERE FOLK SOM DEG, MISTER!!".

Men det turte jeg ikke.
Kanskje like greit.


Ingen kommentarer: