søndag 7. november 2010

OM Å HA NOE Å SE FREM TIL!

Jeg er i den kategorien av folk som liker mat. Nei, soml elsker mat. Middagsmat! Og den siste uka har ikke mat stått helt øverst på agendaen, heller kommet langt, og lengre enn langt, ned på prioritetslista. Det er så farlig at en rett kan bli forbundet med noe (foreksempel et ukesopphold på Ullevål Sykehus), så jeg har vært livredd for å spise noen av mine favoritt-retter (og, den kvalmen gjør jo ikke sitt til at mat blir fristende, ser den!).

Men nå begynner matlysten å komme snikende. Og det er så deilig! Fortsatt litt skummelt med ting som ikke er dyppa i salt, så søtsaker holder jeg meg langt unna. Mamma har derfor smurt en del brødskiver med leverpostei idag. "Vil du ha noe an.. nei? Da smører e me leverpostei". Og idag spiste jeg middag hjemme. Åh. Livet begynner å bli deilig, igjen!

Og snart skal jeg spise
"Club Sandwich" på Tullins,
og det, folkens, det skal bli så godt, det!

3 kommentarer:

Andreas sa...

IHVERTFALL MED AVOCADO PÅ!

.. Men seriøst, hva gjorde du på sykehuset?

kari! sa...

jeg måtte amputere begge beina. Ingen big deal! ;)

maria sa...

kan eg få bli med då?? :)