tirsdag 16. november 2010

ØNSKEREPRISE, ANYONE?


Dette bildet her tok jeg på en deilig kveld.

Da hadde vi akkurat ledd så mye at jeg nesten (!) tissa på meg. Alt på grunn av et bordtennisbord og en viss Tove Bø. Der spilte vi kjempelenge og kjempemasse, 50 meter unna stranda og inne på fine Kokrobite-området med lykter i trærne, god mat på restauranten, hengekøyer her & der, lav musikk i bakgrunnen og altså dette bordtennisbordet. Temperaturen var langt over nullpunktet og mangojuicen var aldri mer enn 15 meter unna oss. Og så kom kvelden kjempekjapt, og folk samla seg rundt bordtennisbordet. Jeg fortalte at jeg var olympisk mester i bordtennis, og det gikk en stund før jeg innså at disse folka -de hadde ikke ironi og sarkasme innebygget i sin humor. Det gjorde jo at jeg og Tove lo, om mulig, enda mer.

Nei, det var en deilig dag, altså! Jeg stemmer for en ønskereprise. IKKE at det er galt med tre minusgrader, åhneineinei, men det er noe med å ha ei litta ferie i Ghana, bare.

Ikke mer enn en liten ønskereprise!

3 kommentarer:

tove sa...

Ein vakker, vakker dag ;)

kari! sa...

forslag: Vi drar tilbake til sommeren <3

kari! sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.