torsdag 25. november 2010

KJÆRE MINA!


Du er så grei å ha.

Ingen ler
mye av mine
dårlige vitser
som du gjør.

Veldig, veldig få
som også
gir SÅ gode bamse-
klemmer som du.

Takk for at du
er ei sånn som
gir meg paracet
og sier "pause?"
når jeg har litt
vondt i magen,
og vi sitter på
lesesalen.

Og for at du
lar meg sove
i senga di
(mens du må
sitte i sofaen
og glo ut i lufta)
før quizen.

Digger at du
svarer "ååhjaa!!"
når jeg foreslår
påmm`fri på
McDonalds.

Og Hurdal-turen.
Fantastisk!

Må også takke deg
for at du
stiller de rette
spørsmålene
til Mikkelsen
(som jeg lurer på)
og for at du
er gira på rekkehus
et sted mellom
øst og vest.

Mina. Du er
virkelig kjempesøt.

Vi bør være
venner til vi
blir gamle.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååååh! KARI!!

Gamle Ørner til vi er grå i håra og alt dingler!! Haha

<3