fredag 19. mars 2010

OM Å TA ANSVAR

Jah! Da stikker jeg fra Norge. Klart, det svir å dra ifra et land som er på sitt VAKRESTE i mars. Jeg nevner i fleng: Grå slaps, lysegrå himmel, litt yr i lufta og deilig, deilig temperatur jevnt rundt null -slik at slaps og is bytter plass med jevne mellomrom. Det svir å dra herifra nå. Men noen må ta på seg oppgaven med å holde øye med kamelene, solsengene, Rødehavet (haha, nå ble jeg forferdelig usikker på om det faktisk er Rødehavet som jeg skal bade i. Geografi har liksom aldri vært topp ti hos a Kari), Sinaifjellet og Kario. Maria og jeg ofrer oss, vi tar på oss oppdraget -og skal holde vakt nede i Egypt i to uker. Vi tar ansvar. At hotellet har pynta seg med fem stjerner og kan tilby spa og har generelt syv svømmebasseng og yadi yada -vi får gjøre så godt vi kan. Det skal ikke bli lett, men det er snakk om å holde humøret oppe og gjøre det beste ut av ting.

NYT NORGE IMENS!

4 kommentarer:

Marie Kristine Rannekleiv sa...

god tur Kari:) skal passe på slapset en stund så får du se det igjen når du kommer hjem:) kos deg masse:D
klem Marie Kristine

Anonym sa...

You could easily be making money online in the hush-hush world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat training[/URL], You are far from alone if you haven’t heard of it before. Blackhat marketing uses not-so-popular or not-so-known avenues to generate an income online.

Mamma sa...

Det er nok Rødehavet du skal bade i - hvis du ikke finner enkulp i Sinai!
Kos dere!

Eyvind sa...

God tur og kos deg!
ps, liker at du skriver kario.