lørdag 9. januar 2010

Det er bare å innse det.
Du elsker meg!


Spesielt de gangene jeg er barnslig (foreksempel når jeg ikke vil forstå forskjellen på Jølster og Sogn), når jeg er smålig (ikke har lyst til å åpne et vindu for å sjekke trafikanten.no, fordi jeg må gjøre meg ferdig først. På facebook), når jeg har spist opp alle de brente mandlene du hadde gleda deg til, når jeg ler og ler av noe som er på bekostning av deg, når jeg kjøper gavekort på cd for 5. året på rad til jul, når jeg er den lillesøstra som oppfører seg som om det ikke har gått en dag siden 14års-bursdagen, når jeg er naboen som glemte nøkkelen (igjen) og som trenger å bli låst opp for, når jeg er kunden som ikke forstår at mobiler ikke lever evig, når jeg er sleip og gjør sånn at jeg får sitteplassen på bussen, når jeg later som om jeg sover og ikke kan bli med på ulike gjøremål, når jeg ikke har planlagt ordentlig og gjør deg helstressa, når jeg tar ting på sparket, når jeg er overivrig og ikke ser ditt behov, når jeg har bestemt meg for noe og ikke har de aller største planene om å gi meg, når du må inn og se på rutetabellene for n`te gang fordi "jeg står jo her i byen, og har ikke akkurat en PC FORAN MEG!", når jeg er ulovlig surrete og glemmer alt & alle..

DA elsker du meg, da.
OM
du gjør!

1 kommentar:

Martha sa...

We love you just as you are Karimor!